RSS

Festivalul japonez Michi-Birachi

14 Apr

DSCN0311DSCN0338

Ieri am participat la un festival japonez, primul la care am fost vreodată până acum. Evenimentul a fost organizat de Facultatea de Limbi Străine de la Univesitatea din București și a avut loc la Grădina Botanică. Deși nu îmi propusesem inițial să rămân până la sfârșitul programului, până la urmă asta s-a întâmplat.
Festivalul a desfășurat mai multe activități (sau secțiuni, nu știu cum să le numesc), dintre care amintesc următoarele: caligrafie, maid cafe & cosplay, limba japoneză, anime, kimono, origami, sushi, dansuri tradiționale și scenete.
DSCN0314DSCN0282Cu ocazia asta am învățat să „pictez” primul meu kanji, haru (= primăvara). Sushi nu am mai găsit, în schimb m-am tratat cu niște prăjituri cu răvașe și o banană în ciocolată.
Ca să scurtez textul, mă bucur că am participat la festival, a fost o atmosferă plăcută și chiar am interacționat cu câțiva studenți și profesori. Acum stau și mă gândesc dacă la toamnă mă înscriu la Facultatea de Limbi Străine.😀 Oricum, până atunci vom mai vedea.
Și, cum spune japonezul: sayonara!

DSCN0284DSCN0347DSCN0289

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
