RSS

Sosită e iar primăvara

22 Apr

E iar aici… după atâtea tentative, este iar aici. Cam târziu ar spune unii; cam nehotărâtă ar spune alții. Dar știu că nu sunt singurul care se bucură de ea. Prin urmare, săptămâna trecută am repus în funcțiune bicicleta, folosind-o ca mijloc de transport până la serviciu și înapoi. Dacă nu aș fi jucat volei cu un weekend mai devreme, cred că mi-ar fi tremurat picioarele precum un jeleu, în urma „hibernării” din anotimpul de iarnă. Dar chiar m-am simți revigorat și drumul a decurs mai bine decât mă așteptam.

Sakura Cherry Blossoms - 01Iar podoaba de verdeață a început și ea să își pună amprenta pe pământ. Să nu-mi spună nimeni că o evoluție a putut declanșa și, în același timp, menține ceasul biologic al naturii, cât și frumusețea ei. Numai Dumnezeu este Cel ce întreține acest univers bogat în complexitate și splendoare. Vorbind de natură, am o atracție foarte mare față de bine-cunoscuții pomi din Japonia, acesta fiind unul dintre principalele motive pentru care îmi place această țară: Sakura Cherry Blossoms (prunul japonez).

Nu voi lungi articolul, ci îl închei cu un cântec foarte frumos:

Sosită e iar Primăvara
Și totul e-nverzit.
Văzduhul e plin de miresme,
De cânt și ciripit.

Dar Primăvara vieții
E cel mai mare dar.
Cu Isus rămâne frumoasă
Ca un mărgăritar.

Câmpia e împodobită
De un frumos covor,
De ierburi și flori minunate
În mii și mii culori.

Pădurea întreagă răsună
De melodii cerești,
De cânturi frumoase de păsări
Ca cele îngerești.

Ce dulce se leagănă frunza
Mișcată azi de vânt.
Ce caldă e raza de soare
Căzută pe pămînt.

Din suflet înalț o cântare
Spre bunul Salvator.
Ce-a dat pe Isus ca să fie
Al meu Mântuitor.

Dar primăvara vietii
E cel mai mare dar.
O pun azi întreagă ca jertfă
Pe-al Domnului altar.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 22 Aprilie 2013 în Muzica

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
