RSS

1 aprilie 2013

01 Apr

Iată-ne ajunși la data de 1 aprilie. Dar să nu vă imaginați că voi face vreo păcăleală aici; n-am mai făcut vreuna de foarte mult timp, de când eram copil. Totuși am râs azi cu hohote atunci când tata a intrat în casă și l-am întrebat unde a fost; răspunsul a sunat cam așa:
„La Maica Domnului să cumpăr niște conectori (sau mufe).”😀
Maica Domnului fiind, în acest caz, numele străzii. Nu m-am putut abține să nu completez:
„Când ajungi la Sfântul Petru, să-mi iei și mie niște DVD-uri, te rog.”😀DSCN2048

Cât despre azi, se pare că putem îmbrățișa primăvara cea mult așteptată. Soare, vreme călduroasă, verdeață care începe să apară, un guguștiuc își acordează cântecul strâmb la mine la balcon… mulțimea de soli ai acestui anotimp încep să-și facă simțită prezența.

Acum două zile în urmă am participat și la un eveniment frumos, și anume Paștele evreiesc (Pesah). Este plăcut și interesant să poți sărbători învierea Domnului Isus așa cum a fost instituită în mod original ca sărbătoare. La comunitatea mesianică Beit Hasdo (care înseamnă „Casa Harului Său”), Teofil Șmilovici a prezentat modul DSCN2046de desfășurare și semnificațiile elementelor majore ale acestei sărbători, atât în sensul evreilor tradiționaliști, cât și în modul de abordare a evreilor mesianici. Poate că voi avea vreodată timpul și cele necesare pentru a face o descriere a sărbătorii de Pesah, dar nu pot încă să promit nimic în acest sens.DSCN2049

Însă, cu această ocazie, vă voi saluta și eu cu:
Pesah Sameah!

 

Etichete: , , , , ,

Lasă un răspuns

 
