RSS

Alături de tine

29 Mar

Mireasmă tu ești în bolta de seară,
Venită din raza cerescului cânt.
Umblând între stele, aduci primăvară
Și-n urma ta cântă și cer și pământ.

Un susur duios îmi scaldă ființa,
Atunci când vorbești spre mine încet.
Și-aproape că simt că-mi pierd cunoștiința
Și inima-mi zbate să iasă din piept.

Podoaba de flori ce umple câmpia
Îți este cununa ce șade pe cap,
Și-atunci când te văd îmi dai bucuria
Și de orice durere din suflet eu scap.

Iubirea și viața alături de tine
Sunt daruri venite din cerul înalt.
Răspunsul îmi ești la multe suspine
Venit de la tronul făcut din smarald.

Aș vrea să pot ține în mâinile mele
Din timpul ce curge etern în pustiu,
Să stau lângă tine acolo-ntre stele
Și veșnic alături de tine să fiu.

(de Marius Cristian P.)

 
3 comentarii

Scris de pe 29 Martie 2013 în Creație personala, Poezie

 

Etichete: , , , , ,

3 responses to “Alături de tine

  1. 3soul

    29 Martie 2013 at 8:52 pm

    Salut,
    Ai asternut aici o insiruire mirifica de cuvinte. La inceput, lasa impresia ca vorbeste un indragostit, iubitei sale. Spre sfarsit insa, seamana cu o declaratie a Miresei Domnului, catre Mire.
    Astept lamuriri.😉
    Superba creatie! Felicitari!

     
    • Marius Cristian

      30 Martie 2013 at 1:30 am

      Mulțumesc pentru apreciere!
      Într-adevăr, această poezie am dorit să fie ca si o declarație de dragoste către persoana iubită. Este adevărat că am lăsat loc și de analogie, dar nu asta a fost intenția inițială.🙂

       
  2. ionutneda

    3 Aprilie 2013 at 11:17 pm

    Mi-ai amintit ca am cateva poezii asemanatoare, nepublicate.😀

     

Lasă un răspuns

 
