RSS

Înapoi la blogăreală

28 Mar

După așa un „concediu de bloguit” iată-ne înapoi.🙂 Primul articol din acest an și, sincer, nu știam când va avea de gând să apară. Într-un final, mi-am rupt din comoditate, purtând în minte gândul că „trebuie să scriu”; măcar așa, un mic articol de spart gheața.

Pot spune că a fost cam „ciudățică” pentru mine ultima perioadă. Diverse controverse, schimbări de atitudini (atât personale, cât și a unora din jurul meu), situații incomode au făcut acest început de an unul… diferit. Oricum, am un sentiment că, în ceea ce mă privește, 2013 se anunță a fi un an special. Vom mai vedea pe parcurs dacă acest sentiment se justifică sau este doar o nostalgie de după Revelion.

Ca și evenimente petrecute sau, mai corect spus, ca și jurnal de bord, sărbătorile acestea au fost frumoase, a trecut și sesiunea; acum ar trebui să mă concentrez mai mult pe practică. În domeniul hobby-ului (calculatorul), jocul Tera Online a devenit gratuit și, bine-nțeles că mi-am făcut cont imediat. Pot spune că este o lume superb creată cu o poveste fabuloasă. Nu este un Guild Wars 2, dar se menține pe aproape. A apărut și Tomb Raider (pe care l-am și terminat) și este într-adevăr provocator. Aventurile se țin lanț și suspansul pândește la fiecare minut. Cei de la Eidos și Square Enix chiar au făcut o treabă excelentă. Iar în celebra serie The Sims 3, au mai apărut câteva expansion-uri (așa cum ne-am obișnuit deja), dar voi face un articol separat pentru acesta.

Ce îmi pare rău este faptul că nu am mai putut continua cu creația literară, fie poezie, fie proză. Rămâne de văzut dacă voi mai putea așterne ceva pe hârtie. Poate voi reuși totuși să dedic niște timp și studiului limbii japoneze, căci nu am mai progresat deloc.😀

Pe lângă acestea, se pare că iarna încă se ceartă cu primăvara pentru o extindere a contractului.😀

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
