RSS

Viața măsurată în… Mach-i

28 Noi

Alaltăieri a fost Revelionul, ieri am avut vacanța de vară, iar mâine… va fi din nou Revelionul. O modalitate simbolică de a exprima cum simt eu trecerea timpului. Dacă până acum spuneam „ce repede trece timpul!”, acuma putem spune într-un mod degajat că pur și simplu „zboară”. Când mă apuc și eu să mai scriu câteceva pe blog, văd cu stupoare câte zile (sau săptămâni) au trecut de la ultimare postare.

Și nu doar timpul și-a amplificat viteza, ci parcă și societatea. Oamenii sunt grăbiți, agitați, nervoși. Se înghesuie în RATB de parcă ar fi ultimul tren spre Rai. Măcar de l-ar prinde pe acela… Sunt nerăbdători și gălăgioși, și nici măcar nu s-a apropiat Crăciunul atât de mult. Vânează orice ofertă și urmăresc fiecare eveniment: Halloween, Black Friday, Sf. Andrei, 1 Decembrie și altele. Studenții încep să-și pregătească temele (eventual), iar bisericile se gândesc deja la colinde.

Cu toate acestea, atmosfera este îmbibată de farmec și tradiție. Se aproprie sărbătorile de iarnă și, ca orice sărbătoare, este un motiv de bucurie. Să sperăm numai că ne și amintim de ea! Că dacă sărbătorile nu mai reprezintă altceva decât „să facem bani ca să cheltuim bani”, atunci nu, mulțumesc! așa ceva nu mi-aș dori.

Chiar dacă ne place sau nu, viața trece atât de repede… Trebuie să avem grijă să nu treacă în zadar. Să acumulăm spiritual ceea ce este necesar și să ne pregătim pentru ceea ce urmează (creștinii ar trebui să înțeleagă ce spun). Eu, personal, de vreo două săptămâni mă simt tot mai binecuvântat și împuternicit de Dumnezeu. Iar un lucru pe care îl am în minte acuma este acesta: aveți grijă de familiile voastre! Familia este prima instituție creată de Dumnezeu. Ea nu este doar importantă, ci vitală aș putea spune. Viața cotidiană încearcă s-o sfâșie, dar să nu-i permiteți. Așa că protejați-vă familia, petreceți timp mai mult cu cei dragi și întăriți-vă sufletește! Chemați-L pe Dumnezeu în familie și primiți-L pe Isus ca Domn și Mântuitor care v-a achitat o datorie enormă pe care nimeni nu putea s-o plătească: păcatul fiecăruia dintre noi. Nu-L lăsați pe Isus ca și un prunc într-o iesle; El este chitanța plății pentru intrarea în Rai.

 
Un comentariu

Scris de pe 28 Noiembrie 2012 în În jurul nostru, Meditații

 

Etichete: , , , , , , ,

One response to “Viața măsurată în… Mach-i

  1. Can-C Eye Drops

    7 Decembrie 2012 at 8:29 pm

    Nu o să mă credeți, dar cel mai tare simți că timpul zboară atunci când ești liberă. După 35 de ani, sentimentul de libertate vine la pachet cu niște sentimente de „știu ce vreau”, „mă duc acolo”, „asta îmi trebuie”, „asta NU”. Nu mai ai timp de cântăriri, îndoieli și dubii, pentru că șansele se evaporă, ocaziile dispar, iar secundele zboară.

     

Lasă un răspuns

 
