RSS

Finaly, WordPress is alive again

14 Noi

După atâtea zile (săptămâni chiar) de nefuncționare a wordpress-ului, timp în care mă ardea un dor lăuntric de a mai scrie câteceva, îmi pierdusem speranța că voi mai putea să-mi accesez blogul. Încărca extrem de greu adresa mea și priveam cu jind cât de ușor puteam totuși să navighez pe alte bloguri wordpress. Poate că a fost ceva în neregulă cu blogul meu, dar nici măcar în contul general nu mă puteam loga.

Dar azi, când am încercat din nou (probabil cu o picătură de speranță), primul cuvânt a fost: uau! … sau „wow” pentru cine se simte mai comod cu varianta englezească. „Ce repede s-a încărcat blogul!” Am dat click pe „Articol nou” și iar „uau!” Astfel, titlul acestui articol a ajuns să sune a Frankenstein.

Spuneam mai sus de un dor lăuntric de a mai scrie câteceva. Culmea: acum, când se poate, nu prea mai am ce să scriu. Ironic, nu? Oricum, știți și voi foarte bine că așa vi se întâmplă și vouă. Nu este atunci când se dorește, ci atunci când se nimerește!

Lăsând acestea la o parte, luna octombrie a fost o lună plină pentru mine (și nu numai), atât în evenimente, cât și în sentimente. Au fost Seara Studențească, apoi aniversarea unei prietene, iar la urmă Serbarea Roadelor și a Mulțumirii, zile în care am fost plecat de acasă de dimineața până seara. Poate că a fost obositor, dar aceste zile nu se uită ușor. Dumnezeu ne-a binecuvântat cu niște evenimente foarte frumoase!

Între timp, au început și cursurile, iar viața de student își cere tributul. Și mai sunt și altele lucruri demne de menționat, dar pe care nu mi le mai amintesc în momentul acesta (fatal brain error). Dar dacă WordPress-ul rămâne în picioare, vor mai fi ocazii.

 
2 comentarii

Scris de pe 14 Noiembrie 2012 în Activități și evenimente

 

Etichete: , , , ,

2 responses to “Finaly, WordPress is alive again

  1. Daniel Manta

    14 Noiembrie 2012 at 2:31 pm

    Bine ai revenit domnule! Ma bucur sa te vad, chiar ma intrebam cum de nu mai scrii. Acum inteleg si sunt alaturi de tine cand spui ca acum cand ai acces la wordpress nu mai stii ce ai fi scris. Te salut si, in curand, ma intorc si eu!🙂

     
    • Marius Cristian

      15 Noiembrie 2012 at 12:16 am

      Frate Daniel, ma bucur sa aud vesti de la tine, si ca inca mai este cineva care imi viziteaza blogul. Abia astept sa revii sa iti strang mana, nu pe blog, ci in viata reala.🙂

       

Lasă un răspuns

 
