RSS

Melodii – Marius Livanu

16 Noi

Cât de dor mi-a fost de Tine

Cât de dor mi-a fost de Tine,
Cât de mult Te-am căutat…
Te-am rugat: „Rămâi cu mine!”
Însă, Doamne, ai plecat.

Refren (x2):
Și în fiecare seară ruga mea spre cer o-ndrept
Din a fericirii țară, Doamne, eu cu dor Te-aștept.
Să aduci iar primăvară, Paradisul minunat,
Și în inima-mi amară, dulce ce har să torni bogat.

Ce iubire-ai pus în mine,
că mereu, O Doamne, cânt,
Și Te chem plin de suspine
să vii iarăși pe pământ.

Refren (x2):
Și în fiecare seară ruga mea spre cer o-ndrept
Din a fericirii țară, Doamne, eu cu dor Te-aștept.
Să aduci iar primăvară, Paradisul minunat,
Și în inima-mi amară, dulce ce har să torni bogat.

Ce fior al așteptării,
Ce nostalgic dor ceresc!
Îmi dau iarăși glas cântării,
Rugii mele: „Te iubesc!”

Refren (x2):
Și în fiecare seară ruga mea spre cer o-ndrept
Din a fericirii țară, Doamne, eu cu dor Te-aștept.
Să aduci iar primăvară, Paradisul minunat,
Și în inima-mi amară, dulce ce har să torni bogat.

Vom cânta

Venim ′naintea Ta cu jertfa cea mai sfântă,
Cu-ntreagă inima ce de iubire cântă.
A noastre mâini în sus, spre Tine le-nălțăm,
Tu să primești, Isus, cântarea ce-o cântăm!

Refren:
Îți vom cânta cântări de mulțumire,
Și vom slăvi pe veci Numele Tău.
Vom înălța a noastră proslăvire,
Cât vom trăi Te vom lăuda mereu.

Genunchii ni-i plecăm în Numele Tău Sfânt,
Și har noi așteptăm cu ochii lăcrimând.
Să ne vorbești acum cu glas mângăietor,
Poporul Tău cel scump îți cere ajutor.

Refren:
Îți vom cânta cântări de mulțumire,
Și vom slăvi pe veci Numele Tău.
Vom înălța a noastră proslăvire,
Cât vom trăi Te vom lăuda mereu.

Genunchii ni-i plecăm în Numele Tău Sfânt,
Și har noi așteptăm cu ochii lăcrimând.
A noastre mâini în sus, spre Tine le-nălțăm,
Tu să primești, Isus, cântarea ce-o cântăm!

Refren:
Îți vom cânta cântări de mulțumire,
Și vom slăvi pe veci Numele Tău.
Vom înălța a noastră proslăvire,
Cât vom trăi Te vom lăuda mereu.

Doar prin iubire

/: Doar prin iubire, doar prin iubire,
Mă-nalți la Tine cu cântecul de dor.
De-aceea-Ți voi cânta din toată inima,
Cu toată dragostea ce-o port în suflet.:/

Cum aș putea să-Ți cânt? Cum aș putea să-Ți spun
De dorul meu cel sfânt s-ajung în ceruri.
Doar prin iubirea Ta eu pot mereu cânta
Și-ntreagă jertfa mea să fie sfântă.

/: Doar prin iubire, doar prin iubire,
Mă-nalți la Tine cu cântecul de dor.
De-aceea-Ți voi cânta din toată inima,
Cu toată dragostea ce-o port în suflet.:/

Fără iubire sunt un bulgăr de pământ,
Un muritor înfrânt de mii de patimi.
Doar prin iubirea Ta mereu voi ridica
Spre cer privirea mea cu bucurie.

/: Doar prin iubire, doar prin iubire,
Mă-nalți la Tine cu cântecul de dor.
De-aceea-Ți voi cânta din toată inima,
Cu toată dragostea ce-o port în suflet.:/

(pentru acest articol doar am transcris cuvintele; textul, melodiile și video-urile aparțin autorilor)

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 16 Noiembrie 2011 în Muzica

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
