RSS

Rise and rise again !

10 Noi

Splendid!… după atâta timp scriu din nou aici, pe blog. Începe să devină un eveniment tot atât de rar ca și luna plină :D  Asta nu înseamnă că am renunțat la blog… Ideea este că acum am parte de scris cum n-am mai avut de vreo 5 ani. Mi-aș fi dorit să pot face publicații pe blog în mod constant, dar nu prea este posibil. Însă, ori de câte ori revin cu ceva nou, pot spune „rise and rise again!”.

Iar am trecut prin niște evenimente în ultima perioadă care mi-au retrezit anumite stări, gânduri, trăiri de care am mai avut parte de-a lungul timpului. Și se mai spune că oamenii învață din greșeli… este oarecum discutabil. O să vă întreb la întâmplare: nu vi se întâmplă să faceți lucruri similare cu unele din propriul trecut, indiferent că vreți sau nu, de parcă sunteți legați într-o țesătură spiralată a destinului? Tot la întâmplare vă dau și un răspuns: nu putem scăpa de ceea ce suntem! Doar direcția în care valorificăm ceea ce suntem ne va conduce spre finaluri diferite. Pot alege dacă port numele lui Dumnezeu cu mine sau dacă sunt rebelul fără nume. Te poți lovi de multe ori de probleme similare, pentru că sunt caracteristice personalității tale, dar… „rise and rise again!”

Am reintrat în acțiune într-un anumit domeniu, fără să-mi fi propus dinainte acest lucru. Deși primisem puțin mai înainte îndemnul ceresc: „este timpul să te întorci și să-ți continui treaba!”, nu vroiam să reiau activitatea respectivă. Însă am fost deschis să reacționez în funcție de necesitate și astfel, o mână nevăzută m-a repus în slujbă. Fapt pentru care am spus „rise and rise again!”.

Mă voi ridica și mă voi ridica din nou, ori de câte ori va fi nevoie! În felul acesta înaintez cu siguranță!

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 10 Noiembrie 2011 în În jurul nostru, Meditații

 

Etichete: , , ,

Lasă un răspuns

 
