RSS

Și învățați-i să păzească…

19 Oct

„Și învățați-i să păzească tot ce v-am poruncit. Și iată că Eu sunt cu voi în toate zilele, până la sfârșitul veacului.” (Matei 28.20)

Acestea sunt ultimele cuvinte ale Domnului Isus menționate de Matei în Evanghelia sa. El a lăsat acest ultim îndemn (poruncă) înainte de a se întoarce la Tatăl Ceresc pentru toți cei ce doresc să-L asculte și să-L urmeze. Aici este contractul de angajare a creștinului oferit de către Dumnezeu. Asta este ceea ce trebuie să facem. Cu tot riscul de a ne atrage priviri urâte sau dezaprecieri din partea celor din jur, Dumnezeu așteaptă de la noi să învățăm noi înșine și unii pe alții. Să-i învățăm să păzească…

Doamne, cât de prețioasă este persoana care se află lângă mine și îmi spune: „uite, așa ceva nu cred că îi place lui Dumnezeu și nu cred că e potrivit pentru un creștin” ! Întotdeauna am apreciat pe cei care au onestitatea de a mă avertiza atunci când greșesc. Nu încurajări false, nu cuvinte de fațadă… nu de asta avem nevoie! Ci să-i învățăm să păzească…

Și miercurea asta eu am fost cel care trebuia să-mi învăț lecția. Un avertisment de la cineva drag mie, dar care nu mă gândeam să aibe vreo legătură, a scormonit înlăuntrul conștiinței mele. M-am cercetat pe loc și mi-am dat seama că Dumnezeu mai vrea să mai îndrepte ceva la persoana mea; și la blogul meu. Poate că nu prea mi-a plăcut că a trebuit să renunț la ceva anume sau că nu a fost înțeleasă percepția mea, dar sunt bucuros că am fost pus în gardă și să descopăr că trebuie să mai corectez ceva în viața mea.

Mă bucur că mai există în viața mea persoane (deși puține) care să-mi spună ceea ce trebuie să-mi spună. Și le mulțumesc. Nu public nume, pentru protecția lor spirituală, dar când vor citi aceste rânduri, inima lor va avea o răsplată de bucurie. Iar noi… să învățăm să păzim și să-i învățăm pe alții ceea ce am căpătat și noi.

(vezi și articolul „Și învățați-i să păzească… (-2-)”)

 
Un comentariu

Scris de pe 19 Octombrie 2011 în Meditații

 

Etichete: , , , , , , , , ,

One response to “Și învățați-i să păzească…

Lasă un răspuns

 
