RSS

De azi…

08 Oct

De azi peste 10 zile se lansează în magazine The Sims 3: Pets, un nou expansion al celebrului simulator de viață.
De azi peste 4 luni împlinesc 25 de ani (wow! Încă nu îmi vine să cred că trăiesc de un sfert de secol… și sunt încă întreg😀 ).
De azi intru în concediu (în sfârșit!).
De azi am reînceput să scriu pe blog😉 după o pauză de aproximativ o săptămână.
De azi se însoară cel mai drag prieten al meu. Many blessings!
De azi aș vrea să schimb lumea dacă aș putea… dar pot începe să mă schimb pe mine însumi.
De azi pot spune că sunt supraviețuitor al primei săptămâni de facultate.
De azi am o zi în plus pentru care să-i mulțumesc lui Dumnezeu din șirul zilelor pe care le-am trăit.
De azi viața mea este mai scurtă cu o zi.
De azi încep ziua de mâine pe care n-o cunoșteam ieri.
Ziua de azi este singura zi care îmi este pusă la dispoziție în mod real. Celelalte au trecut sau nu le cunoaștem încă. Așa că de ce să ne batem capul cu ceva ce nu ne aparține. Dumnezeu este cu noi în TOATE zilele!

 
2 comentarii

Scris de pe 8 Octombrie 2011 în Maxime, Meditații

 

Etichete: , , , , ,

2 responses to “De azi…

  1. Daniel Manta

    8 Octombrie 2011 at 8:47 am

    tare tare ma bucur sa citesc aceste randuri omule un pic mai mare de azi in 4 luni. super ca ai inceput facultate si Domnul sa te binecuvinteze!!

     
    • Marius Cristian

      8 Octombrie 2011 at 10:10 am

      Multumesc Daniel. Ma bucur ca esti un cititor al gandurile mele asternute pe blog. Multe binecuvantari din partea Domnului !

       

Lasă un răspuns

 
