RSS

Vreau să-Ți mulțumesc

31 Aug

Doamne, vreau să-Ți mulțumesc
Pentru harul Tău ceresc,
Pentru dragostea ce-mi dai,
Tată, Sfinte Adonai.

Vreau să-Ți mulțumesc mereu,
Doamne, Dumnezeul meu,
Că-ntr-un colț de veșnicie
Mi-ai păstrat un loc și mie.

Vreau să-Ți mulțumesc, o, Tată,
Că îmi umpli viața toată,
Că prin Duhul Tău cel Sfânt
Îmi dai pace pe pământ.

Vreau să-Ți mulțumesc, o, Sfinte
Că Tu ești al meu Părinte.
Tu mă faci copilul Tău.
Doamne, Tu ești Dumnezeu!

(de Marius Cristian P.)

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 31 August 2011 în Creație personala, Poezie

 

Etichete: , , , , , ,

Lasă un răspuns

 
