RSS

Star Wars: The Force Unleashed

25 Oct

Continuarea celui mai bun joc (după părerea mea) din aria de producții „Războiul Stelelor” este pe cale să apară. Data anunțată a lansării titlului „Star Wars: The Force Unleashed 2” este 26 octombrie 2010. Deși nu mă așteptam să mai apară vreo continuare, iată că minunea s-a întâmplat. Deoarece oricare dintre cele două finaluri ale primului titlu nu mai lăsa loc de continuare, iată că se dovedește din nou latura creativă a omului (încă o dovadă că suntem creați după chipul și asemănarea lui Dumnezeu).
Iată două trailere al celui de-al doilea episod: „Star Wars: The Force Unleashed 2”


Prima parte mi s-a părut de-a dreptul uluitoare. Parcă vizionam un film, dar în același timp eram implicat direct în acțiune. Am terminat jocul în ambele moduri și nu pot să zic decât: WOW! Întreaga lume Star Wars (și mă refer aici și la filmele realizate) are referințe direce la viața noastră de zi cu zi, doar că sunt transpuse într-un context fantastic. De câte ori nu ne luptăm cu deciziile pe care trebuie să le luăm, iar mai apoi cu efectele lor? Fiecare idee din aceste producții au cel puțin câte un corespondent biblic. Ceea ce mă face adesea să mă gândesc ce fel de oameni sunt producătorii.
Iată și o prezentare a primului joc „Star Wars: The Force Unleashed”

 
Un comentariu

Scris de pe 25 Octombrie 2010 în games, Media

 

One response to “Star Wars: The Force Unleashed

Lasă un răspuns

 
