RSS

De ce?

20 Iun

(de Marius Cristian P.)

În tăcerea acestui cosmos
Şoapte zboară spre lumină:
Suflete cu chip frumos
Ce mă mistui fără milă!

Nesfârşitele tenebre
Ale lumii-n agonie
Le destrami cu a ta putere,
Cu o rază străvezie.

De ce spui că nu iţi pasă?
De ce pretinzi că nu exişti?
Precum soarele-n amiază
De dor sufletu-mi topeşti.

Nu vreau să devii o umbră,
Amintire-a unui vis.
Sa rămânem împreună,
Să creem un paradis.

Iată că din nou apar
Şi c-o ultimă suflare
Încerc să scap de-acest coşmar
Şi s-obţin a ta chemare.

De ce oare am tăcut?
De ce am ezitat mereu?
Când ştiu că este aşa plăcut
Să fii lângă sufletul meu.

 
2 comentarii

Scris de pe 20 Iunie 2010 în Poezie

 

Etichete: , ,

2 responses to “De ce?

  1. Ana Isabella

    3 Martie 2014 at 6:47 pm

    Se pare că am ajuns pe tărâmul sensibil al creațiilor tale… frumos, să argumentezi atât de poetic!

    Cred că uneori poate nu suntem pregătiți, sau poate nu e momentul, sau poate nu e persoana.

    Însă cum nimic nu vine întâmplător în viața noastră, acționează astfel încât privind în urmă să spui ”Da, am făcut ce trebuia!” și nu îți va părea rău decât de ceea ce nu ai îndrăznit.

     
    • Marius Cristian

      4 Martie 2014 at 12:09 am

      … și uneori nu suntem nici pregătiți, nu e nici momentul și nici persoana. Recitesc oarecum nostalgic aceste versuri (au trecut vreo 7-8 ani de când le-am compus), dar fără regret pentru că, într-adevăr, nimic nu vine întâmplător în viață.
      Între timp am ajuns să-L cunosc pe Dumnezeu și mi-a arătat că da, și acea etapă a contribuit la formarea mea ca și om.

       

Lasă un răspuns

 
