RSS

Opaa!… Niște cărți

17 Apr

Am avut aseară o incursiune prin Carrefour și am făcut un stop (ca de obicei) la zona cu electronice, după care m-am oprit, deși pare incredibil, și la raionul cultural (deștepți au fost cei la Carrefour că au așezat aceste două secțiuni una lângă cealaltă; în felul acesta ajung și „hackerii” să mai răsfoiască o carte😀 )
Și cum spiritul meu este legat de action-adventure, atenția mi-a fost atrasă de câteva cărți care mi se par interesante și pe care aș vrea să le citesc. Știu că de la dorință la fapte e doar un pas (de vreo 500 km🙂 ), dar este un început.
Cărțile au următoarele titluri:
* Mâna stângă a lui Dumnezeu de Paul Hoffman
Descriere: „Numele lui este Cale. I-au spus ca ar putea sa distruga lumea. Poate ca o va face. Numele baiatului este Cale. Era scris in Scripturi ca va veni. El este mana stanga a lui Dumnezeu… ultimul dintre Izbavitori… Ingerul mortii. Ei spun ca va distruge lumea!”.

* Paladinul sufletelor de Lois McMaster Bujold
Descriere: „Romanul vine in continuare la Blestemul Chalionului, actiunea plasandu-se la trei ani dupa intamplarile din prima carte a seriei.
Centrul romanului este reprezentat experientele religioase din timpul pelerinajului vaduvei Ista, totul se transformandu-se, insa, intr-o aventura supranaturala si periculoasa . Lucrarea a castigat in 2004 premiile Hugo si Nebula pentru cel mai bun roman si locul I pentru cel mai bun roman fantasy la Locus Poll Award.”

 

* Sângele Sfânt și Sfântul Graal de Michael Baigent, Richard Leigh si Henry Lincoln
Descriere: „Aparitia, in urma cu peste douazeci de ani, a cartii Sangele Sfant si Sfantul Graal, a declansat o furtuna de controverse ale caror ecouri rasuna si acum in intreaga lume.”

Totuși mi se pare destul de scumpă o carte din ziua de azi (~ 45 lei). Alte detalii nu mai am legat de aceste creații, dar dacă reușesc să le citesc, voi mai posta ceva comentarii.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 17 Aprilie 2010 în Literatură

 

Etichete: , ,

Lasă un răspuns

 
