RSS

Melodii (actualizat 27-03-2010*)

14 Mar

Cântecul acesta îmi place foarte mult, dar abia acum am găsit o variantă în care partea instrumentală este foarte bine pusă la punct. Sună excepțional. Bravo lor, celor implicați în închinarea Domnului.
Dă-ne putere, Doamne, azi îți cerem

„Dă-ne putere, Doamne, azi îți cerem,
Puterea Duhului Tău Sfânt
Ca să putem învinge-n orice vreme
În timpul alergării pe pământ.

Cor: # Harul Tău în încercarea grea
Ne dăruiește victoria, o Doamne prin
Puterea Ta învingem noi
În orice luptă și nevoi. #

Ajută-ne să îți purtăm cu cinste
Numele Sfânt așa cum ne-ai chemat
Să oglindim prin ale noastre fapte
Isuse, chipul Tău Sfânt și curat.

Cor:

Dă-ne putere ca să fim în lume
Lumină pentru cei ce-s rătăciți,
Să ținem sus stindardul Evangheliei
Chiar de vom fi de oameni prigoniți.

Cor:

Ajută-ne să mergem drept pe cale
Când greul și ispita vor veni,
Să nu dăm înapoi în încercare,
Să nu ne poată răul birui.”

Și cântecul următor este foarte reușit:
Gândul meu spre Tine zboară

„Gândul meu spre Tine zboară, Tată Ceresc,
N-am cuvinte îndeajuns să îți mulțumesc,
Eu mi-am pus numai în Tine încrederea
Fă ce vrei, Doamne, cu viața mea.

Ref: #Pentru fiecare clipă Doamne-ți mulțumesc,
Pentru fiecare zi din viață Te slăvesc,
Și în fiecare clipă Doamne eu îți cânt
Ești tot ce-am mai scump pe pământ.#

Mă închin cu mulțumire în fața Ta
Chiar dacă nu îmi dărui tot ce aș vrea,
Dacă voia mea nu este și planul Tău
Mă dezleg de tot ce-mi doresc eu.

Ref: #…#

~Iubirea Ta îmi umple inima,
Numai este loc de altceva în viața mea,
Iubirea Ta, vreau să rămân în ea,
S-o trăiesc deplin, Ție mă închin!~

Ref: #…# ”

Acum un cântec ce demonstreaza că și la ortodocși se poate cânta cu inima. Îmi place cum sună și foarte bine ar fi dacă și slujbele s-ar ține tot așa. L-ar onora astfel pe Domnul cu mai multă putere și implicare.
Din Tine am venit Iubire

Din Tine am venit iubire
Și tot spre Tine merg mereu.
Frumusețe și desăvârșire
Doar Tu dai sufletului meu.

Ref:
O, Iubire! O, Iubire!
Har etern venit de sus.
Mântuire, mântuire
Prin Golgota ne-ai adus.

Deși într-una ești cu mine
Și necurmat mă fericești,
Mă arde dorul după Tine
Să Te pătrund mai mult cum ești.

Ref: (…)

Fă-mi clipele vieții mele
Izvoare proaspete de Har,
Să Te reverși doar Tu din ele
Îmbelșugat pe-orice hotar.

Ref: (…)

Din Tine am venit Iubire
Și merg spre Tine necurmat,
Că-n binecuvântata-Ți fire
E Dumnezeu cu-adevărat.

Ref: (…)

Și acum ceva cântat de copii:
Iubesc pe Domnul

 
4 comentarii

Scris de pe 14 Martie 2010 în Muzica

 

Etichete: , , , , , ,

4 responses to “Melodii (actualizat 27-03-2010*)

  1. romoflorin

    24 Martie 2010 at 7:44 pm

    prima cantare este super! Plina de har!😀

     
  2. Marius Cristian

    25 Martie 2010 at 10:14 am

    Si mie imi place aceea foarte mult. Cred ca au participat si cativa ingeri in orchestra.😀

     
  3. michal

    18 Iunie 2010 at 9:11 pm

    nice web..!! congratz:)
    i pray 4 u:)
    and G-o bless you and your family!!

     
  4. Marius Cristian

    18 Iunie 2010 at 9:31 pm

    Multumesc, Michal. Al tău sprijin conteaza mult…
    Fie ca Dumnezeu sa-ți asculte ruga și să ne țină tari pe toți.
    Un singur Duh, o singură țintă, un singur Dumnezeu!

    Many blessings to be poured over your head and His right-hand to guide you
    forever!

     

Lasă un răspuns

 
