RSS

Iarna pe… gheață :D

18 Dec

Oficial, se poate declara iarna. A venit și la noi zăpada și încă nu se oprește ninsoarea. Pregătirile de sărbători cresc nivelul de agitație în oraș. Indiferent de orientarea acestora (curățenie, cadouri, mâncare, colinde ș.a.m.d.) oamenii roiesc ca niște țânțari, și chiar te înțeapă la fel ce ei. În loc să înțeleagă semnificația momentului și s-o pună în aplicare, din contră, parcă se străduiesc din răsputeri s-o ocolească.
Eu, unul, d-abia aștept să mă dau pe gheață. Am făcut o mică achiziție în privința aceasta (o pereche de patine😀 ), iar acum aștept momentul oportun.
Pentru cei interesați, intrați pe forum.wintersports.ro și veți găsi informații actualizate despre patinoare și nu numai. A venit iarna, așa că… toată lumea la săniuuușșșș !!!🙂

 
Un comentariu

Scris de pe 18 Decembrie 2009 în Activități și evenimente

 

Etichete: ,

One response to “Iarna pe… gheață :D

  1. Cadouri

    18 Aprilie 2011 at 1:57 pm

    Citind despre cadouri mi-am amintit de site-ul de unde mi-a cumparat iubitul meu un ursulet de plus ieftin😛

     

Lasă un răspuns

 
