RSS

Războiul Stelelor

05 Noi

Acest articol va fi deschis actualizării şi comentariilor pentru o luuungă perioadă de timp, mai ales pentru că mă voi lega de celebrul film Star Wars, subiect care a generat multe discuţii şi opinii. Mi se pare foarte interesant diferitele perspective pe care le deschide. Şi mă gândesc că impactul pe care l-a avut asupra audienţei este datorat în mare parte legăturilor şi diferenţelor faţă de celebra Scriptură.
Majoritatea locuitorilor planetei au auzit de Biblie şi majoritatea locuitorilor planetei au auzit de Star Wars😀 . De fapt, care este ideea dominantă a acestei serii?Three Jedi
Ca să fac situaţia cât mai clară, n-am fost vreodată fan al francizei şi nici nu am devenit. Dar îmi place să fac observaţii şi comparaţii asupra a ceea ce aflu sau experimentez, apoi să le pun în lumina vieţii reale. Aşa că oricine cu orice părere este binevenit să discutăm.

 
2 comentarii

Scris de pe 5 Noiembrie 2009 în filme, Meditații

 

Etichete: , , , , , ,

2 responses to “Războiul Stelelor

  1. angellla29

    24 Noiembrie 2009 at 1:50 pm

    Anakin Skywalker nascut ca si Isus fara tata pamantesc sa zicem…Alesul,vechi profetii..Cel mai minunat film care a fost facut pe Pamant

     
  2. Marius Cristian

    25 Noiembrie 2009 at 11:16 pm

    Frumoasă comparație! Nu m-am gândit la asta până acum…🙂
    Însă diferența enormă constă în faptul că Anakin a decăzut rău de tot din toată măreția lui. În schimb, Pilat a spus despre Isus „Iată Omul!”, sau cu alte cuvinte: Iată Omul perfect, așa cum a fost creat de Dumnezeu și cum ar fi trebuit să rămână.

     

Lasă un răspuns

 
